Pagina's

donderdag 28 juni 2012

Voor mezelf

En maar klagen dat ik te weinig tijd heb en nergens aan toe kom. Tja en dat maakt dan gewoon tussendoor iets voor zichzelf, schande!

Maar wel leuk. Gisteravond besloot Marieke zomaar dat ze ook best eens kon gaan slapen, ik hoefde tussendoor maar twee keer naar boven te rennen. Ik nam een half uur om te beslissen wat ik wilde maken (zucht), een half uur voor het kiezen van de stof en het knippen en een half uur voor het in elkaar zetten op de mouwen na. En toen moest ik nodig naar bed.

Vanmorgen nog even de mouwen ingezet en dat kostte ook een half uur, want ik kon maar niet beslissen of ik lange of korte mouwen zou doen. Korte mouwen is nu heerlijk, maar lange mouwen gaan langer mee. Uiteindelijk dus maar voor lang gekozen. Ik denk dat ik gewoon nog zo'n shirt moet maken met korte mouwen. De pasvorm bevalt me wel.

En nu snel weer aan het werk. Het was een heerlijk tussendoortje!


1 opmerking: